|
Xampinyons 2010 fa 6 mesos, 3 setmanes
|
|
|
Sant Tornem-hi!!!! Qui passa, qui passarà
Milan-ManU
Lió-Real
Portu-Arsenals
Bayern-tutxana Vangaal-Florentina
CskMoscú-Sevillas
Inter-Xelsings
Stuttgart-Barses
Olympiakus-Burdeus
Al bombu s´hi foteran, per mi, els següents: ManU,Lió,Arsenals,Bayern,CskaMoscú,Xelsings,Barses i Burdeus
|
|
|
|
"La puta que us va parir...i recontra parir"
|
|
|
Re:Xampinyons 2010 fa 6 mesos, 3 setmanes
|
|
Al bombu s'hi fotran, per mi, els sigüents:
Manchester United
Madrid
Bayern
Sevilla
Chelsings
Barses
Burdeus
|
|
Carlí
Mentre el sol va declinant el seu particular llatí
Missatges: 936
|
|
Mingu Fraginals, el Carlí
Seu al meu costat, Demèter, i toca'm la siringa
|
|
|
Re:Xampinyons 2010 fa 5 mesos, 3 setmanes
|
|
|
Primer de tot Visca el Barça.
després confirmar la meva nula capacitat de predicció. Una vegada més ha quedat demostrat.
A més, ara m'adono que vaig posar que a quarts de final només hi arribaven 7 equips. Llastimós.
Degut a la gran participació al concurs m'invento una segona fase on torno a participar:
Quin equip li tocarà al Barçaaaa?
ho tinc claríssim: Cska de Moscú.
Ja hi direu la vostra
|
|
Carlí
|
|
|
|
|
|
|
|
Mentre cuinava closca amb l'única companyia d'una copeta de vi blanc feia corredisses cap al menjador quan sentia que la veu d'en Pou pujava de to. Arribava a temps per veure el gol o alguna jugada perillosa.
La segona part, ja entaulada i més acompanyada, la vaig disfrutar més. Quan marca el de Linyola crits i aplaudiments. Mollerussa s'ensorra.
Ahir, el partit, no em feia patir.
Voto pel F.C. Girondins de Bordeaux, perquè si.
|
|
|
|
Per un troç de cel, per una altra nit, per un bes de mel... seguiré caminant.
Sterlitzia Wüttenhaumm Llanars
|
|
|
|
|
|
Les boles calentes han tret fum, les audiències a dalt de tot, tal i com a quedat el quadre:
Arsenal-Barses vs Intert-CSKA
Lyon-Gironda vs ManU-Bayerncapquadrats
Madrid ho té bé perquè el Barses no arribi a la final. Això és el que deuen pensar. Jo ja ni pensut i si pensut, només vull creure que és un somni. I amb l´efectivitat bastant alta últimament, veig claríssimament una finalt entre el Barses i el capquadrat de´n Van Gaal. De moment, em reservo el resultat.
D´entremig m´apunto que les semis seran Barses vs Intert, Lyon vs Bayerncapquadrats
|
|
|
|
"La puta que us va parir...i recontra parir"
|
|
|
Re:Xampinyons 2010 fa 5 mesos, 2 setmanes
|
|
|
Només una impressió:
el MU em sembla el Madrid però versió millorada:
Potència i explosió. Força. Que mira a la porteria. Amb un gran jugador. Molt contemporani. Físic. Minimalista. Ràpid. Molta façana i bonica. Gols i números. Èxit. Batible si saps qui ets i jugues a futbol.
Encara recordo - i mira que em costa recordar partits - de la manera com el chelsis va quedar eliminat contra el barça l'any passat. I segurament encara no saben el per què. Quan ets tan tu, quan ho fas tot tan bé i treballes tant segons el teu ideal però no saps dialogar amb la realitat que t'embolta. Quan només tens un discurs, tu mateix ets el teu propi rival. Si davant teu es planta un equip que viu segons els seus principis i és permeable i flexible segons l'entorn on es mou, molt probablement et guanyi. Perquè et sap la foscor, et sap el discurs monòtom, et sap la poca elasticitat mental i no li fa por de perdre siguent ell mateix. El chelsis es va trobar aquest equip que el va desmontar jugant a futbol i va acabar fotent les culpes a l'àrbit. El Madrid perdrà així la lliga. El MU, si hi arriba, perdrà així la final.
Desitjo que el Barça segueixi amb aquesta clarividència i coneixença d'ell mateix i del rival. Sap qui és. Sap el que vol. Sap com ho vol. ÉS i es coneix. És i no li fa res transformar-se per continuar siguent. Canviar per tornar a Ser. Guanyar.
Ostim que en sé poc de futbol. Per això m'agrada aquest Barça.
Quan no cal buscar massa contingut (finalment només estem parlant de futbol) la forma pren tota la importància. Fixem-nos en la forma, en l'aparença hi trobarem tot el contingut.
Mirem aquestes magnífiques façanes dels equips de la xampions... són grans equips. Aviat et parlen i s'expliquen per la forma.
Com m'agradaria que en Menotti tornés a un equip europeu.
|
|
Carlí
|
|
|
|
|