|
excentricitats fa 7 mesos
|
|
|
Trobo una excentricitat voler presentar candidatura per Barcelona als Jocs Olímpics d´hivern de no se quin any. Només cal observar unes quantes dades de les ciutats que, segons l Hereu, secundarien la idea que la seva també esdevingués olímpica d´hivern:
Vancouver: mitjana de temperatures febrer: 2 de mínima i 8 de màxima, amb puntuals mínimes històriques d´entre -12 i -18. Situada al paral.lel 50, costanera, però freda.
Torí: mitjana al febrer de : 1 i 6, amb puntuals de -7. Situada entre el meridia 40 i 50 (equivaldria al 45)
Barcelona: mitjana de 6 i 14...tothom sap quin és el temps a Barcelona, una ciutat "antigament anomenada" mediterrània, oberta.
Per un món just, celebraré el dia que tombin la seva candidatura. Almenys per celebrar una vegada més que una excentricitat política no arriba a bon port.
|
|
|
|
"La puta que us va parir...i recontra parir"
|
|
|
Re:excentricitats fa 6 mesos, 1 setmana
|
|
|
Tinc un amic que una vegada em va explicar que al Departament d´Agricultura Ramaderia i Pesca (DARP) de la comarca, hi havia vist entrar més d´una funcionaria, amb el cabaç i un bon manat d´àpit que sobresortia. Es veu que el funcionariat fins i tot avui dia té temps d´anar a mercat. Quins collons. El que explico podria ser una bona prova exacte que aquesta classe de treballadors, de vegades estant pensant en anar a comprar àpits a mercat!
L´excentricitat és el sistema que aguanta als més palanganes:
Fa uns mesos vam rebre erroneament, a la nostra petita empresa, una partida d´ajut de 7400 € desde el DARP. Nosaltres no en vam fer cas perquè mai especifiquen res (ni amb això s´hi posen, per arreglar el tema de referenciar que és el que et paguen). Resultes que es veu que es van equivocar. Nosaltres, fent pur teatre, vam dir-los-lis-hi que no teníem ni un duro i que demanavem poguer pagar a plaços. Ens han contesta que ho podem fer amb nou mesos però, i aquí ve tot, que havíem de pagar un 4% d´interessos. "Fora" dic jo, "s´ha acabat fer teatre": de calés en tenim molts i avui mateix em pagat els 7400€ amb tota la ràbia, pensant que el mamón que es va equivocar, encara escalfa les seves morenes a la cadira high quality d´scai. I a sobre, el que em rebenta més és que és "ell", aquest individu, qui ens hauria de pagar els interessos. La seva gran cap hauria de dir-li "apa, com a mínim, per salvar el teu cul, apetxuga amb els interessos d´aquesta pobre petita empresa"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ojuuuuu
millor "Es veu que alguns funcionaris fins i tot avui dia tenen temps d´anar a mercat." No sóc funcionària (encara) però treballo a l'escola pública i, exceptuant l'hora del pati, no puc ni anar a fer pipí.
|
|
|
|
Na Gertrudis d'Argent i Tremoleda.
DÓNA FORÇA AL TENDRUM, PRÍAP DE NERVI TIBANT.
|
|
|
|
|
|
Aquí l´únic que conta és que cadascú s´ha de posar a la casella que li toca, sigui funcionari de departament o ja sigui funcionari ras de sanitat o, mestre, professor.... Si vas a comprar àpit i treballes al departament, en tens tot el dret però prefereixo que si algú ho vol fer, abans d´entarr a l´oficina que paguem entre tots, deixi l´àpit al cotxe i si té por que se li panseixi, que es posi una nevera al meleteru!!!.
|
|
|
|
|
|
|